آیا سطح کراتینین 2.1Means شما فقط باید 50 درصد عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا سطح کراتینین 2.1Means شما فقط باید 50 درصد عملکرد کلیه

آیا سطح کراتینین 2.1 معنی است که شما تنها 50٪ عملکرد کلیه دارند؟ شما می دانید که کراتینین یکی از شاخص عملکرد کلیه است، می تواند منعکس کننده که چگونه بسیاری از عملکرد کلیه ها باقی مانده است. اما این تنها شاخص نیست، بنابراین ما نمی توانیم درصد دقیق تابع می گویند فقط با توجه به سطح کراتینین.
آیا سطح کراتینین 2.1 معنی است که شما تنها 50٪ عملکرد کلیه دارند؟
همانطور که ما در آغاز اشاره شد، سطح کراتینین است تنها شاخص عملکرد کلیه نیست، بنابراین ما نمی توانیم بگوییم یک نفر با کراتینین 2.0 است فقط باید 50 درصد عملکرد کلیه است. اگرچه، ما همچنین می توانیم چیزی از این مقدار می دانند.
کراتینین 2.1 (اگر آن را توسط عوامل غیر پاتولوژیک افزایش نمی شود) می تواند به ما می گوید که این شخص در حال حاضر در مرحله 3 است و عملکرد کلیه باقی مانده کمتر از 60٪ است.
چگونه به کاهش سطح کراتینین بالاتر؟
برای افراد مبتلا به سطح کراتینین بالا، این سوال سوال را نگران است. رژیم غذایی، زندگی عادت و درمان - همانطور که برای چگونه آن را کاهش، نباید آن را با حداقل سه عامل در ارتباط است.
اگر شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا، اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است برای تنظیم رژیم غذایی خود را. شما بهتر است یک برنامه رژیم غذایی کلیه دوستانه را تحت ساخت و ساز از دکتر خود، که برای حفاظت از کلیه ها از آسیب بیشتر بسیار مفید است.
سپس، شما باید عادت زندگی خود را تنظیم کنید، مطمئن شوید که شما یک عادت زندگی سالم، مانند دور از الکل، ترک سیگار و به رختخواب بروید اوایل.
آخرین چیزی که و مهم ترین چیز این است برای پیدا کردن یک درمان مناسب است که نکته کلیدی برای معکوس بیماری و پایین آوردن سطح کراتینین بالا.
اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: